Ik ga binnenkort verhuizen. Ik blijf echter in de zelfde gemeent met eenzelfde telefoonnummer. Speedlinq brengt € 125,= (dit is in fl. 275!!!) in rekening voor het verhuizen van mijn aansluiting!! Dit lijkt mij een belachelijk hoog bedrag aangzien het volgens mij alleen maar gaat om een wijziging in hun administratie..