ik heb vorig jaar in maart heb ik een abonnement verlengt bij kpn met als telefoon een samsung u700. Bij deze telefoon begon na 4 maand de chroomlaag af te bladeren. Ik ben teruggegaan naar de primafoon waar ze me vertelden dat ik niets kon zonder bon(zoek na verhuizing) kortom, ik zat nog met me beschadigde mobiel. nu ondertussen de bon teruggevonden heeft mijn mobiel het opgegeven! ik terug naar de winkel waar ze me vertelden dat ze hem moest opsturen en ik een nieuw frontje kreeg en hij gerepareerd werd. Nu is het zo dat ( ook door samsung en primafoon zelf bekend) dat dit een algemeen bekend probleem is bij deze telefoon maar wanneer ik hem opstuur is er een grote kans dat ik hem binnen een paar maand weer kan opsturen en dan valt het buiten de garantie volgens hen! nu was de vraag.. wat zijn mijn rechten? moet ik nu daadwerkelijk telkens mijn mobiel opsturen wanneer hij weer kapot gaat of heb ik recht op een nieuwe?(evt. met verlenging abonnement of bijbetaling) bij de primafoon werd me in ieder geval verteld dat ze niets voor mij konden doen omdat ze daar niet bevoegd voor waren, maar ondertussen zit ik met een kapotte mobiel!