Ik heb een sitecom draadloze router.Nu heb ik wel verbinding want mijn email en microsoft updates komen wel binnen.Maar als ik de internet explorer opstart krijg ik de melding geen verbinding.Op een tweede computer die ook draadloos is lukt het wel.Wie heeft voor mij een oplossing