BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

verbinding telefoon scarlet

Bijdrage door gebruiker
13-05-2005
7 reacties

Vanaf vrijdag 6 mei zitten wij zonder vaste telefoon verbinding, de lijn is dus dood.Om scarlet te bellen met een mobiele telefoon gaat mij te veel kosten, daarer wachttijden zijn van15 tot 30 min. Op de side van scarlet, bij werkzaamheden staat dat er geen werkzaamheden worden uitgevoerd door scarlet. Mijn oom heeft ook geen verbinding en als ik een mail naar hun stuur dan krijg ik als antwoord, dat er zo spoedig mogelijk mijn vraag beantwoord zal gaan worden.Dit is dus ook al 3 dagen terug.

Weet iemand wat daar aan de hand is en hoe lang wij nog moeten wachten dat we weer een verbinding krijgen daar wij van scarlet uit niets vernemen??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.