Tijdens het starten van de PC wordt ook de ADSL verbinding tot stand gebracht.(automatisch). Hoe voorkom ik dit. Ik wil nl zelf bepalen wanneer er een verbinding tot stand moet komen. Volgens zonnet is dit te voorkomen door de kabel uit de modem te trekken. Lijkt mij een knullige oplossing.Wie weet een betere.Mvrgr Koosj