heb contract met tiscali voor 2 jaar. deze wastot 01-05-2007. ik wil overstappen op een andere provider en heb op de tiscalisite mijn gegevens opgezocht. tot 01/05/2007. algemene voorwaarden bekeken. wordt zonder opzegging met 1 jaar verlengd (opzegtermijn 1 maand). heb van geen melding gehad dat mijn abonnement afgelopen was en daardoor ook met 1 jaar verlengd werd. heb zelf ook niet aan de verloopdatum van mijn abonnement gedacht (wie doet dat wel tot hij/zij wil veranderen??). tiscali houdt mij aan mijn abonnement van 1 jaar. (of anders dubbel betalen 1+1=2)
IS HIER IETS AAN TE DOEN??
bedankt alvast voor jullie reacties