Ik heb mijn films, die ik op de harde schijf had staan, naar een externe harde schijf gekopieerd als backup, en nu wilde ik ze op mijn laptop zetten om ze te bewerken. Als ik dat probeer, krijg ik de melding: dit programma wordt om veiligheidsredenen afgesloten. Kan iemand mij zeggen waarom dit is?
Dank voor jullie reacties.
Polleke