Mijn dochter van 19 wil via www.extra-geld.net (of terwijl egn), een centje bijverdienen via thuiswerk. Het thuiswerk houdt in, dat zij emails moet verwerken met vragen van consumenten over het gebruik van internet. Echter zij moet hiervoor een starterspakket downloaden voor 20 euro. Mijn vraag is : kent u dit bedrijf? Is het oplichterij of lijkt het allemaal zo mooi als het is? Met vriendelijke groet, Maaike Ligtvoet.