Hoi, helpers in de nood....
Kreeg een week geleden een portugese trojan horse binnen en iemand gaf de raad om in de veilige modus op te starten en dan wat handelingen te verrichten (in DIR kijken naar een bepaald file)...om virus eruit te halen. Ik heb een Acer laptop. Wieweet hoe ik in die veilige modus kom...Wie helpt??