BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vaste telefoonlijn ouders afgesloten na fout KPN, wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
10-03-2025
28 reacties

Afgelopen week is door een fout van KPN de koperen aansluiting en bijbehoren abonnement van de vaste telefoon van mijn ouders beëindigd nog voordat er glasvezel lag.

Voor alle duidelijkheid, dit was inderdaad een fout van KPN. Dit heeft KPN erkend, ze hebben excuses aangeboden en de eenmalige aanmeld-kosten voor een nieuw contract worden kwijtgescholden. Dit is een specifieke situatie en niet de standaard "ouders hebben tig waarschuwen gekregen en waren nalatig"

Het probleem, het nummer kan pas 31 maart hersteld worden. Het is volgens KPN onmogelijk de koperen lijn te heractiveren, en het is ook onmogelijk de nieuwe aansluiting te versnellen, ondanks de urgentie en ondanks dat ze schuld bekennen.

Mijn ouders zitten zwaar in de medische molen en regelen dit allemaal via hun vaste telefoon. Iemand advies om deze te herstellen, al is het maar tijdelijk?

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.