wij hebben sinds kort adsl direckt van wanadoo en nu sinds hebben wij steeds problemen met computer. hij loopt vast. slome verbinding.veel rotzooi computer flitp helemaal er is bijna niet normaal mee tewerken. maar als ik adsl er af gooi en er een telefoon lijnachter hang niet van wanadoo dan is er geen probleem. wanadoo geeft telefonische ook geen antwoordt ligt aan de pc zeggen hun.
wat kan ik hier aan doen?