Hallo besteProviders van Nederland, en Kassa waar bent u !!!!
Ikben overgestapt van Internetplusbellen van KPN naar Telfort internet plus vast bellen. Het telefoonnummerwat ik kreeg toegewezen van KPN heb ik meegenomen naar telfort. Nu werd mij in de brief die ik van Telfort kreeg vermeld dat ik op 18 Januari vast bellen kon activeren. Ik heb op 18 Januari 2008 geprobeerdvast bellen te activeren dit is niet gelukt.Ik heb daarop de helpdesk gebeld ddurt 15 minuten a 0,30 Eurocent voordatje aan de beurt bent, ik kreeg het antwoord dat ik het maar op 23 januari moest proberen. Op 23 Januariniet gelukt, weer bellen naar de helpdesk 15minuten voordat jeaandde beurt bent. Kreeg te horen probeer maar op 24Januari. In de middag op 24 Januari vast bellen geactiveerd hehe. Ik dacht nu is alles in orde, maar nu blijkt hetdat ik vanaf het Internetplusbellen netwerk niet meer beriekbaar ben, het nummer wordt niet herkend. Ik dus wederom bellen naar de helpdesk. Kreeg te horen dat er iets bij de kpnmoet gebeuren.Het is nu 15 Februari en het werkt nog steeds niet.
Waar zijnde providers inNederland mee bezig, ondertussen is er al wel 91 Euro van Mijn rekening gehaald terwijlvast bellen nog niet in orde is.
Wanneer komt er nu eens een organisatie die werkelijk iets hieraan gaat doen.De overheid Consuwijzer en de Optazijn instellingen waar je niets aan hebt als consument zegeven alleen maar advies maar werkelijk optredenho maar.
ik ben een 20 a 30 Euro kwijt aan kosten aan de helpdesk WELKE HELPDESK. EEN MAAND INTERNETTEN EN BELLEN.
Ik vind het een schande hoe grote bedrijven met ons omgaan
Alle slecht behandelde consumenten in Nederland verenigt u en laten we ten strijde trekken tegendeze organisaties.
SterkteMartin