6 jaar geleden had ik een abbo bijplanet , heb bij deze provider veel problemen gehad , met deverbinding , overzetten naar ander adres ,werd altijd van kastje naarmuur gestuurd, enz.
Dus heb netjes na 2 jaar abbo opgezegt, keurig geregeld verder(na veel bellen).
Ben toen naar tiscali gegaan , perfecteprovider , nooit geen problemen.
Maar na 2 jaar werd er een gedeelte vande klanten naar planet gedropt.
Nou hier was ik het helemaal niet meeeens , ik bellen met tiscali, maar ze konden mij
niet te woord staan want ik was nou bijplanet , raar.
Ik had geen verbinding meer, werdzomaar afgesloten , moest maar ander modem kopen van planet want datmodem waar ik altijd een perfecte verbinding mee had bij tiscali (watik zelf gekocht had een router met modem)werkte op 1 of andere manierniet bij planet.
Maar dat was mijn probleem.
En planet iedere maand geld van mijnrekening halen , terwijl ik nooit opdracht of getekend heb dat zijdat mochten (na al die problemen die ik 2 jaar heb gehad wou ikechter niets meer met planet te maken hebben) ben toen naar athomegegaan(had ik dat maar eerder gedaan) , geld teruggevordert iederemaand want ik had geen verbinding meer en tiscali wou mij niet meerhelpen.
Maar nu half jaar later krijg ik eenacceptgiro dat ik even 40 euro wil betalen , als ik al die belkostenbij elkaar optel dan krijg ik nog geld van planet , vieze vuileratten zijn het.
Ga natuurlijk niet betalen ,
Vind het alleen zo raar dat ze klantenzo over kunnen hevelen naar een andere provider.
Zonder eerst te vragen of een klant datwel wil.
Rare wereld.