BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Van Speedlinq naar Telfo(U)(r)t elende

Bijdrage door gebruiker
28-07-2008
8 reacties

Na een bijna een jaartevreden klant te zijn geweest is Speedlinq overgenomen door Telfort.

Nu begon de elende al meteen ik heb een aansluiting van 20 megabit welke hier 18.970 mb ps was en dus best super snel WAS

Na de overname bleek er al snel een beperking op gelegd te zijn naar +/_ 16.650mbp, ik ben meteen gaan informeren hoe dit kon omdat voor de overname het sneller was.

Ik kreeg als antwoord dat ik nog niet over gezet was op de telfort lijn! ofwel ik mag wachten tot telfort ergens eind augustus even een schakelaartje om zet en tot die tijd mag ik € 40 euro betalen voor een tragere lijn.

Ook de telefoon die ik van Speedlinq had is velemalen slechter dan nu en als laaste klapper MOET ik de rekening voor augustus al deze maand betalen ipv achter af zodat ook de telefoonrekening die echt onder de € 2,- permaand is moet betalen.

Ik kreeg dus meteen een rekening van € 82,50 betalen ipv de normale € 40,- - 42,- permaand en op mijn verzoek om me abbonement onmidelijk stop te zetten kreeg ik een mail dat het pas kon nadat ik overgezet ben naar telfort en dit laaste is mijn vraag mag dit zomaar?

Volgens mij kan ik namelijk door het veranderede algemeene voorwaaarden mijn abbo stop zetten.

en als toevoeging moet u weten dat ik de nieuwe algemene voorwaarden nooit heb gekregen en op de website van Speedlinq was hier over ook niets vermeld.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.