Ik ben van Internet Explorer overgestapt naar Firefox.Dat ging perfect; al de Internet Explorer instellingen werden door Firfox overgenomen.
Echter ik mis 1 ding :
In Iternet Explorer had ik (rechts onderaan) de mogelijkheid om het beeld te vergroten (bijv. naar 150%).
Kan zoiets in Firefox ook ?
Groeten en alvast een prettig weekend,
MJ.