IK wil van de 2 jarige contract van HI af. Ik heb vanmorgen gebeld en de medewerkwerker heeft 1x de telefoon neer gegooid omdat hij meende dat ik bewust niet wil begrijpen. Ik heb voor de 2x gebeld om 9.30 en zei dat ik 70 ben en niet meer zo vlug kan begrijpen en dat het zijn taak /plicht is om tig keren uit te leggen en mijn recht als klant om tig keren de zelfde vraag te stellen, en dat hij de telefoon niet ophangt. Dat deed ie niet , ophangen,
Ik vroeg om uitleg over de laatste rekening= de eerste actierekening waar ik geabonneerd ben. De rekening is absurd hoog, bijna 3x de bundelprijs van 34,95 = 98,... euro. IOm kort te maken, de prijs wat op het factuur staat klopt helemaal niet als op de actie tarieflijst. Meneer Joy, zo heet hij legde mij uit dat het omgerekend is in eurcenten en dat is veel hoger....veel hoger dan de centen die op de tarieflijst staan, want het wordt samen gebundel met de sms'jes die gebruikt zijn, dat staat op de voorwaarde. Ok...ik heb die niet kunnen vinden en zei hem dat de reklame behoorlijk misleidend is voor jonge kinde en oude personen. (die abonnement is voor mijn kleinzoon, ik schiet hem voor) Ik begrijp tot nu nog altijd niet,. Ik vroeg hem wat ik moet doen om van die contract af te komen. In de eerste instantie zei hij dat het niet gaat en dat hij met mij eens bent dat de reklame misleidend is. Toen zei hij dat ik met 760 euro van mijn 2 jarig contract af ben.
Nu de hamvraag. Ergens in mijn hoofdkamertje stond geschreven dat er een aanvullende aanhangsel van contracten voor personen van 70 jaar en ouder, iets van een opzeg termijn van 3 maanden.
Kan ik aan de hand van die aanhangsel zonder die 760 euro van mijn hi contract af?