Ik heb een video-ts bestand van 7,25 Gig. Ik wil deze op 2 dvd's branden. Nou las ik dat dit met DVD Shrink met de knop Re-author zou kunnen maar ik snap het niet. Ik heb nog nooit met dit programma gewerkt, kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit moet doen ? gr. Henk.