Ik heb problemen wanneer ik bepaalde hardware (telefoon en navigatiesysteem) wil aansluiten op mijn pc. Ik heb windows XP als besturingssyteem en USB2 aansluitingen. Wanneer ik naar apparatenbeheer ga, zie ik geen problemen. Maar als ik probeer of het apparaat werkt, krijg ik de melding dat er niets is aangesloten. Via Deze Computer, kom ik ook al niet verder. Hij geeft geen "i" aan. Wanneer ik in dezelfde USB-uitgang een USB-stick aansluit, werkt deze perfect. Ik wel graag foto's van mijn telefoon op mijn PC zetten en mijn navigatiesysteem up-to-date houden (heb hier een abonnement voor afgesloten) Wat kan ik nog doen om dit voor elkaar te krijgen.