Ik heb mijn Sky laptop 1,5 jaar geleden bij Dixons gekocht. De laatste tijd reageerde mijn muis steeds slechter, tot afgelopen weekend. Toen deed hij helemaal niks meer. Ik vermoede dat de USB poort kapot zou zijn. Dus ging ik naar een gerenomeerde computerzaak. Zij vertelden mij dat het echt niet normaal was dat de usb zo snel kapot was en dat als ik de laptop bij hun had gekocht ze zouden proberen om de reparatie onder de garantie te laten vallen. Ze adviseerden me om terug te gaan naar Dixons. Daar werd ik natuurlijk niet geholpen. Sterker nog, de medewerker wilde al niet eens gaan bellen naar de leverancier. Hij begon direct over verlengde garantie en dat ik die dan maar had moeten afsluiten. Ik zei dat ik het vreemd vond dat een winkel die op zichzelf stond wel voor de schade op zou komen en een keten als Dixons niet. Bovendien ben ik al vaker met defecte producten terug moeten gaan naar Dixons. Uiteindelijk belde hij toch. De reparatie zou niet vergoed worden. Hij bleef maar doorzeuren over de verlengde garantie. De reparatie zal 300 euro gaan kosten. Dat is ongeveer een derde van de nieuwprijs en dat na 1,5 jaar. Is dit normaal? En wie heeft er nog meer slechte ervaringen met Dixons?