Hallo mede expers.
Ik krijg sinds afgelopen woensdag 27-5 bij elke nieuwe opstert (de eerste per dag)steeds een uitswchakeling van windows XP dan gaat hij opnieuw starten en iets uploaden.
Na controle in de geupload lijst zie ik dat hij elke dag begint met het instaleren van SP 3office 2007.Deze staat erin met een fout meldindg dus nu al 4 x wie weet hier een oplossing voor.
Daar ik dit niet op mijn computer heb staan(wel eens gedaan maar misliukt) vraag ik mijn af of dit dus vervallen en hoe.
Bij voorbaat mijn dank
Valerius