BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC/Scheer&Foppen

Bijdrage door gebruiker
15-08-2014
32 reacties
Beste mensen,

Dit vind ik toch wel een kennisgeving waard:

En weer gaat het over: UPC!!

Na diverse klachten van mij richting UPC over telefonische benadering en een bombardement per post dacht ik er eindelijk van af te zijn! Niets is dus minder waar!

De nieuwe methode:

Gisteren (11 augustus 2014) ontving ik per post.nl een aan mij persoonlijk gerichte brief met als afzender: Scheer&Foppen! Hm, ik ben nog nooit in deze winkel winkel geweest, nog persoonlijk nog digitaal! Hoe komen zij aan mijn gegevens? Privacyschending! Ik opende de brief en wat zag ik:

“Wij adviseren u ‘UPC’ “...en dan het hele bekende promoverhaal en de folder van UPC! Onder het motto: ‘Meer genieten en aanzienlijk besparen!’

Dit gaat toch duidelijk te ver , de burger heeft toch recht op privacy en bescherming van zijn gegevens!


Met vriendelijke groet,

Gisela
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.