Zijn er meer mensen die last hebben van het EXTREEM traag zijn van UPC/Chello met het bijwerken van hun DNS'en en hun hierop hebben aangesproken?
Noodgedwongen werd een website van een klant van mij overgeplaatst op een ander IP-adres. Nu is het zo dat een dergelijke wijziging in IP-adres theoretisch na 8 uur overal verwerkt zou moeten zijn.Er zit in de gegevens van de koppelingen van naam->IP-adres een soort houdbaarheidstijd verwerkt waaraan DNS'en zich zouden moeten houden en voor ale websites onder mijn beheer ligt dat op 8 uur.Nagenoeg iedereen (behalve Chello-abonnees) zagen dan ook de website op het nieuwe IP-adres na die 8 uur of minder. Mijn klant zelf, helaas in het "gelukkige" bezit van een Chello-Classic abonnement,zagechter na een week de site nog steeds niet tenzij hij andere DNS'en gebruikte dan die van UPC/Chello.
Nu (naca. anderhalve week) is dan EINDELIJK de wijziging doorgedruppeld bij UPC/Chelloen heeft de klant het juiste IP-adres bij zijn site.
Ik heb dit al meer geconstateerd in het verleden en UPC/Chello hierop aangesproken maar UPC/Chello wil hier om een of andere reden niet op reageren. Mogelijk omdat ik zelf (gelukkig) geen klant ben bij UPC/Chello? Mogelijk omdat ik een verkeerd "kanaal" heb geprobeerd bij UPC/Chello maar EEN reaktie met een melding waar ik dan wel aan zou moeten kloppen was wel aardig geweest.
Zijn er meer mensen die deze constatering hebben bij UPC/Chello en daar mogelijk UPC/Chello als klant op hebben aangesproken en misschien WEL (een zinvolle) reaktie hebben gehad?