BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC/Chello traaaaaaaaaag met bijwerken DNS

Bijdrage door gebruiker
16-10-2005
2 reacties

Zijn er meer mensen die last hebben van het EXTREEM traag zijn van UPC/Chello met het bijwerken van hun DNS'en en hun hierop hebben aangesproken?

Noodgedwongen werd een website van een klant van mij overgeplaatst op een ander IP-adres. Nu is het zo dat een dergelijke wijziging in IP-adres theoretisch na 8 uur overal verwerkt zou moeten zijn.Er zit in de gegevens van de koppelingen van naam->IP-adres een soort houdbaarheidstijd verwerkt waaraan DNS'en zich zouden moeten houden en voor ale websites onder mijn beheer ligt dat op 8 uur.Nagenoeg iedereen (behalve Chello-abonnees) zagen dan ook de website op het nieuwe IP-adres na die 8 uur of minder. Mijn klant zelf, helaas in het "gelukkige" bezit van een Chello-Classic abonnement,zagechter na een week de site nog steeds niet tenzij hij andere DNS'en gebruikte dan die van UPC/Chello.

Nu (naca. anderhalve week) is dan EINDELIJK de wijziging doorgedruppeld bij UPC/Chelloen heeft de klant het juiste IP-adres bij zijn site.

Ik heb dit al meer geconstateerd in het verleden en UPC/Chello hierop aangesproken maar UPC/Chello wil hier om een of andere reden niet op reageren. Mogelijk omdat ik zelf (gelukkig) geen klant ben bij UPC/Chello? Mogelijk omdat ik een verkeerd "kanaal" heb geprobeerd bij UPC/Chello maar EEN reaktie met een melding waar ik dan wel aan zou moeten kloppen was wel aardig geweest.

Zijn er meer mensen die deze constatering hebben bij UPC/Chello en daar mogelijk UPC/Chello als klant op hebben aangesproken en misschien WEL (een zinvolle) reaktie hebben gehad?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.