Hee hallo allemaal,
Ik heb net contact gehad met de verkooplijn van UPC, Ik overweeg namelijk gebruik te maken van hun alles in 1 aanbieding van 28,??/mnd,
Allereerst natuurlijk de postcodecheck gedaan waar uitkomt dat UPC leverbaar is op mijn postcode, echter na doorvragen via de verkooplijn blijkt UPC helemaal niet beschikbaar op mijn adres, wanneer het wel beschikbaar komt kan men niet aangeven,
Wat nu mijn pobleem is, is het niet zo dat UPC in deze misleidende reklame maakt?? Landelijke reklamecampagne waar niet in gesproken wordt over beschikbaarheid via de site wordt aangegeven dat het kan echter moet je toch een 0900-nummer bellen (10ct/min) om er dan achter te komen na 10min dat het niet gaat werken!
Ook het niet kunnen melden van een eventuele beschikbarheid is toch raar, ik neem aan dat dergelijke bedrijven een jaarplanning aanhouden en dus best wel kunnen zien wanneer diensten beschikbar komen, of is het bij UPC zo dat men pas een regio ontsluit als men genoeg aanvragen heeft??????????
Heeft iemand een een zelfde ervaring met UPC?? en is dit ondertussen opgelost?
gr
bB
ps. Alle ADSL aanbieders van NL bieden hun diensten verder gewoon aan in mijn postcodegebied dus aan de backbone kan het niet liggen!!