BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC levert niet....

Bijdrage door gebruiker
03-08-2013
22 reacties
Lang, heel lang geleden (22 mei), heb ik bij UPC een alles-in-één pakket aangevraagd. Bij de telefonische bestelling heb ik 4 keer expliciet vermeld dat ik géén horizonTV wil aangezien dat enorme bagger is. Binnen een paar dagen werd ik verbleid met de levering van een pakket! Jippie! Totdat ik het open maakte en een HorizonTV doos in m'n handen had......

Op 29 Mei heb ik dus gebeld en duidelijk gezegd dat ik geen Horizon wil. Er werd mij verteld dat ik het geleverde even aan de kant moest zetten en dat er volledig nieuwe set aan hardware gestuurd zou worden inclusief gegevens om de oude terug te sturen.

Een week of 2 later (exacte datum heb ik niet) was er nog niets binnen en dus heb ik opnieuw gebeld. Het bleek dat de aanpassing van 29 Mei nooit in het systeem gezet is. Dat is alsnog gedaan en ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om een tweede decoder daarbij te bestellen.

27 Juni (Ja, we zijn ondertussen meer dan een maand verder) wordt er één decoder geleverd. Geen modem en geen tweede decoder. Opnieuw stap ik in de telefoon naar UPC. Op 8 Juli krijg ik ze eindelijk te pakken (telefonisch zijn ze volledig onbereikbaar; het 1202 nummer kan ik niet bellen aangezien ik nogsteeds geen modem heb. Het 0900 nummer wordt door Skype ook niet geaccepteerd) en krijg ik te horen dat op 28 Juni de tweede decoder in bestelling gezet is. Er komt geen antwoord op de missende modem.

Op 11 Juli komt de tweede decoder binnen. Geen spoor van het modem. Ook wordt er op mijn EMail helemaal niet meer gereageerd.

Op 22 Juli geklaagd op de UPC facebook pagina dat UPC totaal onbereikbaar is. Vervolgens mijn verhaal gedaan aan de daar aanwezige customer service. Die belooft het met de verantwoordelijken op te nemen. Vervolgens ook daar geen bericht meer. Ook daar geen enkele reactie meer op mijn vragen waar de spullen blijven.

Ondertussen zit ik al 10 weken te wachten op wat mij een vrij normale bestelling lijkt. Ik heb hier een factuur liggen van 170 euro en ik kan ze niet eens vertellen dat die niet betaald gaat worden omdat er niet geleverd wordt.
- 1202 kan ik niet bellen omdat ik geen UPC telefoon heb
- 0900 kan ik niet bellen omdat ik geen Skype heb en weiger enorme kosten te gaan dragen voor de fuckups van UPC
- EMail is normaal niet mogelijk en de directe EMail adressen van UPC-ers waar ik contact mee gehad heb krijg ik geen enkele reactie meer van
- Facebook berichten krijg ik geen enkele reactie meer van

Wie kent er nog wegen om bij UPC een vraag te stellen aan iemand die wél weet wat hij aan het doen is? Wellicht een manager van een afdeling ofzo? Liefst van de verkoop afdeling aangezien er simpelweg niet geleverd wordt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.