BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

upc leverd niet volgens afspraak

Bijdrage door gebruiker
30-06-2011
3 reacties
hallo ik heb met het pinksterweekend 7 dagen geen tv,telefoon en internet gehad door een storing dit begon op donderdag maar ik las op mn werk via upc.nl dat ze met een onderhoud bezig waren van de server dus ik bel niet met mn mobiel naar ze dit doe ik vrijdag pas omdat het toen nog niet werkte, ivm dat het pinksterweek end was konden ze niet eerder een monteur sturen dan woendag omdat dinsdag mij niet uit kwam.
hun telkens ook vragen snoertje in snoertje uit ressetten hier reseeten daar zonder en met router bla bla bla

nu eer gisteren weer een storing gemeld op zite was deze na div keren nog niet te zien of al weer opgelost volgens hun maar ik nog steeds geen internet en tv of telefoon dus weer 1,5 u met ze aan de telefoon gezeten 0,10 cent per min plus je mobiele kosten

weer een afspraak gemaakt voor zo monteur omdat het weer bij mij liggen zou dus oke weer een afspraak gemaakt wat ik al beu was maar ja je moet wel anders helpen ze je niet

gistern weer met ze gebeld dat het nog niet werkte tv/internet en telefoonie omdat er weer storing was aleen het vreemde was dat ik gisteren morgen wel kon bellen en internetten wat volgens afspraak waarvoor er een monteur komen moest dus niet mogelijk was.

weer mn heleverhaal moeten doen pff

afspraak is door monteur ondertussen gecancelld waar ik het niet mee eens ben omdat ik nu wel eens bewijzen wil dat het niet bij mij lig maar aan upc.

erna weer gebeld weer 1/2 u met mobiel anders kan je ze niet berijken dan via een pay nummer

volgens mij heb ik nu ondertussen die monteur al div keren betaals op deze manier

oja upc wil mn mobiel kosten vergoeden met 10 euro wat ik niet voldoen de vind omdat ik dat minimaal per gesprek al kwijt ben aan upc


ben trouwens pas lid van upc een maand of 3


hoe kan ik nu kosteloos van upc afkomen want volgens mij plegen hun nu contract breuk als je div keren niet leveren kan meer dan 24u achter elkaar


kunnen jullie me hier antwoord op geven ik heb het namelijk helemaal gehad met upc.

ben al ongveer 100 euro kwijt aan mobiel bellen naar ze
ik moet dus een mobiel hebben anders kan ik ze niet berijken omdat mn huis telefoon er uit lig
kan ze ook niet mailen omdat dat signaal ook niet door komt en tv kijken ga ook niet op de aangegeven dagen hier boven
en je kan ze aleen berijken met een 0,10 p/m nummer vreemd toch als je al zoveel storingen gehad heb?

ps vertel me aub wat kan ik doen om van upc aftekomen zonder extra kosten zo genaamd ivm contrac breuk van mijn zijde.

ik heb nog niet s onder nomen om het contract te verbreken kan dus alle kanten nog op.


HHHHEEELLLLPPP


groeten drorus
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.