Hallo,
Mijn vader (83 jaar) heeft een paar weken een abonnement afgesloten bij UPC (internet en bellen). Hij was al geabonneerd op digitale televisie van UPC en wilde een totaalpakket. Een vertegenwoordiger is langsgeweest en heeft verteld dat zelfs de kwaliteit van digitale tv zou verbeteren en datde installatieerg simpel zou zijn.Jammergenoegheeft men vergeten te vermelden dat UPC geen service kan bieden aan mensen met een Apple Macintosch (ondanks deze vertegenwoordiger de computer had gezien). Tevens heeft mijn vader een nieuwe telefoon moeten kopenomdat die kapot was na de installatie(huiscentrale werkt ook niet meer). UPC is nog een keer langsgeweest om te kijken, maar heeft niks meer in orde kunnen brengen.
Nu werkt de telefooncentrale niet meer en de internetverbinding loopt niet goed. UPC zegt dat de computer en het telefoonsysteem niet deugen en dat ze er verder niks aan kunnen doen.
Kan dit zomaar terwijl ze zelf eerst de apparatuur hebben bekeken? Kan mijn vader het contract evt. ontbinden?
Alvast bedankt,
Barbara Schilling