Zit je eindelijk even de administratie te bekijken, vind je dat UPC weer vanouds aan het roven is!
Ik heb analoog standaard tv, geen extra zenders en 60 Mbit kabel internet.
Kijk wat de 'dames en heren' van UPC afschreven:
http://i.imgur.com/5w6Rl.jpg
http://i.imgur.com/xtHua.jpg
Check het dus zelf ook even, wie weet ben ik de enige niet.
En tja wat doe je er aan? Ik kan de automatische afschrijving wel stoppen, maar dan is in no time natuurlijk de tv en internet ook pleitte.
Ik heb zojuist online de 2 screencaptures via het online formulier bij upc gezet met uiteraard de klacht.
Telefonisch melden ze me 2 maanden terug nog 'alles klopt en gaat goed'... !__)!#*@!*+_!#