BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC - exorbitant telefoonverbruik

Bijdrage door gebruiker
26-08-2008
5 reacties

LS,

Afgelopen week ontving ik de maandelijkse factuur van UPC waarvan ik nogal schrok. Na een specificatie (van 13 euro!) te hebben opgevraagd, bleek dat wij volgens UPC voor 350 euro naar internationale nummers hebben gebeld. Deze nummers zijn ons geheel onbekend en we kennen geen mensen in die landen.

Ik heb daarop een brief gestuurd naar UPC, maar ik vraag me af wat mijn positie is in deze. Sta ik sterk? Hoe kan ik bewijzen dat ik die nummers niet heb gebeld of rust de bewijsplicht bij UPC?

Wat kan ik verder doen indien UPC geen gehoor geeft aan mijn klacht, behalve naar de Geschillencommissie?

Vriendelijk bedankt,

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.