Dezekwestie houdt mij al enige tijd bezig; Enkele jaren geleden nam ik een internetabbonnement bij multikabel in Alkmaar. Enige maanden later werd dat Quicknet. Sinds 2 jaar is het Chello geworden via UPC. Nou heb ik over de service van UPC weinig aan te merken, want als er iets is ben ik meestal binnen 10 minuten geholpen en is 't probleem verholpen, (zolang je abbonnee bent), maar wie heeft ooit toestemming gegeven aan UPC om automatisch geld van mijn rekening af te schrijven. Was dat multikabel, Quicknet? Ik in ieder geval niet! Terwijl het abbonnement steeds duurder werd verbaasde het mij dat UPC dit zomaar doet. Ondertussen is ook de kabeltv bij hen gevoegd en wordt er weer meer geld afgeschreven zonder bericht. Zij geven er in ieder geval geen duidelijkheid over. Nu loop ik met de gedachte om over te stappen op ADSL en hoor ik om mij heen dat UPC erg moeilijk is om van af te komen. (aanmaningen,deurwaarders) Wie heeft hier ooit ook mee gezeten en weet hoe je er zonder al te veel gez##k vanaf komt.
Alvast bedankt.