Ik heb alles van UPC en tot 2,5 maand geleden heel tevreden.
UPC is toen begonnen met het netwerk gereed te maken voor Fiber abo's en toen zijn de vele storingen begonnen en telkens net geen 24 uur durende.Ik werk(te) vanuit thuis als callagent en heb dus internet hard nodig.Ik heb ook UPC gebeld of dit mog en dat was geen probleem.Door de uren die ik door hun storing heb gemist ben ik me baan ook kwijt en ik kan niks verhalen op UPC.Wat kan ik nu nog doen?