BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC

Bijdrage door gebruiker
08-10-2011
6 reacties
Sinds maart j.l. ben ik overgestapt op een 4 in 1 pakket van UPC. Dit is een rampenplan! Geregeld storingen (traag internet, gestoord t.v signaal, en onbereikbaarheid door ontbreken van signaal) Hier is al door een aantal monteurs naar gekeken en iedere keer vinden ze wel wat, zoals het modem, dat al een keer vervangen is en aansluitingen in de buitenkast met slechte contacten. Het doorgeven van storingen word ook steeds lastiger, via het klachtenformulier wordt er al niet meer gereageerd en per telefoon moet je eerst een aantal menu's door, zodat je als het niet te druk is al na 20 minuten iemand aan de lijn krijgt die vervolgens alles noteert, waarna je na een aantal dagen teruggebeld word voor een afspraak. Mijn vraag is dan ook, zijn dit problemen die te maken hebben met het alles in1 pakket of is dit normaal voor UPC? Ook stoor ik mij aan de slechte bereikbaarheid voor het doorgeven van de storingen. Heeft iemand hiermee ervaring en eventueel een direct nummer voor de storingsdienst?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.