BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

UPC

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
03-02-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Okt 2005 doe het zelfpakket internet en telefoon ontvangen. Lukte niet om aan te sluiten. Eind november 2 x monteur geweest. Conclusie: Er is geen internet aanwezig in de kast in onze straat. Dus ook geen signaal. Krijg nu telkens rekeningen, en internet/telefoon doet het nog steeds niet. Upc reageert niet op mijn telefoontjes, mail en een brief. Vertellen alleen dat ik gewoon moet betalen, en later het geld terug krijg als alles het doet.

Vandaag weer gebeld: kunnen niet zeggen of het signaal al in de kast is aangebracht. Omdatik geblokkeerd sta bij hen per 26/1. Ik heb namelijkde nota's niet betaald. Mijn menig is: geen signaal, geen internet dus geen nota.Blokkade kan allleenn verwijderd worden als ik betaal. Dan kunnen ze zien of ze in mijn straat de internet wel of niet aangesloten hebben.

Daarna gebeld omalles op te zeggen. Wil afzeggen onder het motto kwaliteitsgarantie:binnen 30 dagen na de installatie kan je opzeggen. De installatie is namelijk nog steeds niet voltooid door het ontbreken van signaal. Antwoord Upc: nee u heeft een contract tot okt. Nu dan maar een aangetekende brief gestuurd.

Ik wacht het maar weer af. Heeft ewr iemand tips of ook deze ervaringen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.