BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC

Bijdrage door gebruiker
01-02-2010
3 reacties
Geachte kassa,

Wij zijn inmiddels ten einde raad.
De monteurs van Upc erkennen de problemen UPC zelf is niet thuis.

Zijn er nog andere stappen die wij kunnen doorlopen behalve direct ons abonnement opzeggen?
Het probleem ligt namelijk in de kabels die upc beheert ook voor de andere aanbieders.

Zie contact met upc hieronder:

Geachte heer Banninga,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Vergoedingen worden toegekend op basis van de UPC Garantieregeling. Het moet dan gaan om een storing met een dienst die aan u in rekening wordt gebracht en die langer dan 24 uur achtereen heeft geduurd en aantoonbaar aan ons netwerk heeft gelegen. Voor iedere dienst krijgt u een vaste vergoeding per 24 uur.

Meer informatie over de UPC Garantieregeling vindt u op onze website: http://www.upc.nl/media/2008/8/4/UPC_Garantieregeling.pdf

Uiteraard begrijpen wij dat het geen gebruik kunnen maken van uw aansluiting erg vervelend is. Hiervoor bieden wij u dan ook onze verontschuldigingen aan.
U kunt daarom ook pas een vergoeding aanvragen op grond van deze voorwaarden zodra het probleem opgelost is.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland


Het is niet mogelijk te mailen naar noreply@upc.nl. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via ons contactformulier. U vindt deze op http://www.upc.nl

===========================================================





Geachte heer/mevr,

Sinds onze aansluiting bij UPC in april 2005 hebben wij meerdere malen contact gehad met de storingsdienst ivm storingen op zowel telefonie, internet en televisie.
Bij een melding kregen we constant te horen dat zij op afstand niets konden zien en dat het dus aan de binnenhuis be-kabeling moest liggen.

Afgelopen december hebben wij met dit antwoord geen genoegen genomen en aangedrongen op een monteur. Deze constateerde dat er iets niet in orde was met de kabels van UPC, een week later kwam de tweede monteur en constateerde hetzelfde, hij kon dit niet helemaal oplossen want het lag mn. aan de verouderde kabels in de wijk.

Nu begint het weer van voor af aan:
1. televisie: ned1 sneeuwt.
2. telefonie andere kant van lijn hoort slecht gekraak.
3. internet valt zo nu en dan even weg.

Aangezien dit nu al een behoorlijke tijd speelt vinden wij dat wij tot de problemen zijn opgelost gecompenseert moeten worden.

Met vriendelijke groet,

Fam. Banninga
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.