Netjes mijn unlockcode via my vodafone opgevraagd na een jaar het toestel (samsung mini 2) in bezit te hebben. Het unlocken moest notabene gebeuren omdat ik mij door vodafone een sim only abonnement heb laten aansmeren. Nee zei het meisje aan de telefoon dat unlocken is geen probleem. Nu ben ik al dik 2,5 week verder en krijg steeds precies dezelfde mail terug dat ze op de codes van de fabrikant aan het wachten zijn. Ik heb met samsung contact gehad en zij zeiden dat zij hun de toestellen simlockvrij leveren en de provider de simlock erop zet, dus de codes moeten ze gewoon hebben.
Vragen worden door vodafone niet beantwoord, wimpelen me af met dat ik geduld moet hebben. Ik heb nu een abonnement die ik niet eens naar behoren kan gebruiken en krijg steeds nul op request. Voel me belazerd en niemand die je wilt helpen of ook maar een beetje begrip kan opbrengen. Ik krijg antwoorden als dan koopt u toch een andere telefoon. Ik ben ten einde raad. Wat een macht hebben ze. Voorheen jaren prepaid klant van vodafone geweest en zit nu vast aan een abonnement van 2 jaar en kan de telefoon die ik bij hun gekocht heb, niet gebruiken voor hun abonnement, Na die 2 jaar nooit meer vodafone!!!!!!