BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

uitzondering garantievoorwaarden

Bijdrage door gebruiker
25-12-2010
16 reacties
Ik heb bij Electrocorner in Woerden 2 laptopsgekocht 1 in 2008 en 1 in juni 2009. Deze laatste heeft sinds 2 maanden een storing aan het beeldscherm, maar omdat ik naar HP en daar 20 euro moet betalen om antwoord op welke vraag te krijgen is dit blijven liggen. Nu is ook de touchpad en de knoppen hiervan kapot. Ik heb HP gebeld de 20 euro betaald. Ik vooraf al de mededeling van de telefoniste dit kost minsten 400 euro. Het bleek 570 euro te gaan kosten voor alleen het beeldscherm. Ik de heer Spierenburg van Electrocorner geschreven dat hij na het eerste jaar garantie nog een zorg plicht had. Hij zegt hieronder uit te kunnen en mogen op grond van zijn verkoopvoorwaarden en de uitzondering hiervoor te vinden op http://www.electrocorner.nl/klantenservice_8.aspx#1. Mijn vraag is kan een bedrijf dit soort 1 2tjes maken met een leverantier die de reparatie vervolgens zo duur maakt dat je beter een nieuwe computer kunt kopen. Een laptop moet toch 3 jaar meekunnen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.