Het 2 jarig abonnement van mijn iPhone loopt in april af, heb de telefoon en t mobile abonnement via typhone afgesloten. Ben al benaderd door typhone voor een nieuw af te sluiten abonnement maar omdat er aan de telefoon niets mankeerde koos ik voor een sim only voor een jaar. Na ca 3 weken ging de i Phone stuk en heb contact opgenomen met typhone of ik onder het sim only abonnement afkon, de telefonist zei dat dat kon, vervolgens na een week bedenktijd een nieuwe i Phone incl 2 jarig t mobile abonnement via typhone besteld en direct 212 euro bijbetaald.
Na de papieren te hebben ingevuld heb ik deze verstuurd en kreeg een dag later een bevestiging dat alles was ontvangen en dat ze mij via de mail op de hoogte van de status van de bestelling zouden houden.
Na 5 dagen was de status ongewijzigd en heb ik contact gezocht met typhone, deze vertelde mij dat er nu een sim only abonnement loopt met nr behoud en dat kan niet in combinatie met het later nieuw afgesloten abonnement en dat de telefonist nooit had mogen zeggen dat ik niet van het sim only afkon. Ik gaf aan ik heb nu geen telefoon wel een sim only en 212 euro aanbetaald en sta met lege handen. De telefoniste gaf aan dat dat de regels nu eenmaal waren en dat er een fout is gemaakt in eerste instantie maar dat ik wel het geld retour zou zien.
Ik heb een klacht via de mail verstuurd naar typhone, deze zouden binnen 2 dagen contact leggen maar tevergeefs ik hoor niets tenzij ikzelf bel.
Kan iemand mij helpen hoe dit op te lossen