1 a 2 weken geleden stond er een deurverkoper van de KPN voor me neus. Een geweldige aanbieding 1 mnd gratis tv van KPN, hollander die ik ben en ja gezegd. Mijn vriend was hier helemaal niet blij mee, hij vreesde dat we er niet meer af konden komen. Hij dus gelijk gebeld met de deurverkoper en deze garandeerde hem dat hij het formulier zou verschuren, niet dus.
Krijg ik net een welkoms brief met daarin bedragen die ze via een automatische incasso gaan afschrijven. Aansluitkosten € 29,95 en € 7,95 abonnementsprijs, oke het is goedkoper dan Casema (in mijn geval) maar ik voel me toch belazerd.
1. het zou een maand gratis zijn en zonder enkel probleem op te zeggen zijn (de service desk van € 0,10cent p.m. is niet eens bereikbaar)
2. ik heb nooit een automatische incasso afgegeven omdat zij er nogal eens fouten mee maken.
Dus een gewaarschuwd mens telt wellicht voor 2.