Hallo,
Ik heb afgelopen donderdag een TV gekocht; eenmaal thuis bleek de beeldkwaliteit toch niet zo goed te zijn als in de winkel; de volgende dag zat er zelfs een gele waas voor mn beeld. Dit was na het aan-uitzetten weer verholpen maar toch..
Ik heb contact opgenomen met de vestiging en ben terug gegaan met de TV netjes weer in de verpakking; helaas; omdat men daar geen klachten kon constateren kreeg ik geen geld terug en ik kon de TV ook niet omruilen voor een ander. Dat ding was nog geen 24 uur oud!! Kan dit zomaar?