Hoi,
Schoonmoeder krijgt rekening van Trined gestuurd voor glasvezel, op verkeerd gespelde naam en van een flink bedrag terwijl zijn gewoon een KPN abbonement heeft al jaren (ADSL). Ze heeft niet eens een glasvezel kabel door de tuin liggen, en niet eens een glasvezel aansluitpunt in de meterkast. Trined blijft maar door gaan met doorzetten van een overstapservice en aanmaning sturen, terwijl ze helemaal niet eens van hun diensten gebruik wilt maken, niet wil overstappen en sowieso nooit never een glasvezel aansluiting in haar meterkast heeft liggen. Wat kunnen we tegen dit bagger bedrijf doen? Ze proberen ook op slinkse wijze de juiste gegevens te achterhalen. Schoonmoeder is qua gezondheid niet ok, en dit drukt enorm ook op haar qua agressiviteit. Voordat wel de belbus bellen graag jullie tips. Ze blijven qua bedragen net onder de grens dat een rechtsbijstand zich mogelijk ergens druk over gaat maken. Wij denken erover ook aangifte te gaan doen ivm persoongegevens e.d.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.