BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

trieste service van HP

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
25-10-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Ik heb een 2 jaar oude Hp pavalion desktop pc met een defect. Ik heb hiervoor contact gezocht met Hp omdat ik bij aanschaf een extra garantie heb aangeschaft voor 3 jaar. Er is een afspraak gemaakt dat de pc bij mij thuis zou worden opgehaald en dat ik moest zorgen voor een passende doos. Prima, heb ik gergeld en de pc is ook opgehaald door de firma UPS. Dit was op vrijdag 8 september j.l. Toen ik na ruim twee weken voor het eerst contact op had genomen met Hp werd mij gemeld dat door drukte de reparatie wel twee tot drie weken zou kunnen duren?? Na3 weken begint de ellende pas goed, ik ontvang namelijk een brief uit Duitsland met de vraag of ik €488,- wilde betalen omdat de cover???? beschadigd was. Ik had ook de keus om alleen het defect wat binnen de garantie zou vallen te laten repareren. Ik heb uiteraard onmiddelijk contact opgenomen met hp om ze te vertellen dat de pc buiten het inwendige defect verder puntgaaf aan hun was opgestuurd en dat ik niet begrijp dat zij de transportschade aan de klant doorberekenen. Volgens de medewerkers van hp had ik dan maar pech want ik had de pc ook al beschadigd in de doos kunnen stoppen?!?!?! Ik heb toen besloten om het defect wat wel binnen de garantie viel te laten repareren en dat ik wel kijk wat er aan het exterieur beschadigd is als ik de pc terug krijg...Als ik de pc terug krijg!!!! in de vier weken die volgde na het geven van mijn goedkeuring voor reparatie heb ik talloze keren contact gehad met Hp over wanneer mijn pc gerepareerd zou zijn. Ik hoor niets anders dan dat er een onderdeel in bestelling zou staan, maar wat voor onderdeel en wat er nu werkelijk kapot is naar aanleiding van mij oorspronkelijke klacht?? Niemand bij hp schijnt het te weten en er is niet achter te komen. Naar meermaals telefonisch aandringen van mijn kant om uit te zoeken welk onderdeel er in bestelling staat krijg ik steevast het zelfde antwoord. Namelijk dat ze het voor me uitzoeken en dat ze mij dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag terug zullen bellen...Ik ging dat ook bijna geloven maar helaas na 3 beloftes weet ik nog steeds niets. Ik heb echt het idee dat ze het niets intereseerd en dat ook liegen. Een onderdeel voor een pc kan toch niet 4 weken in bestelling staan?? Ik krijg dus het idee dat ik kan fluiten naar mijn pc. Wat moet ik doen??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.