mijn computer is zo nu en dan erg traag,het duurd minuten lang voor deze reageerd. schijfopruiming en defragmenteren,niets helpt.ik ben ook niet de enige die hier last van heeft hier klagen veel mensen over.de provider reageerd hier niet op.wie o wie kan ons helpen.
bij voorbaat hartelijk dank voor die mensen die ons een tip kan geven.
rewiro.