Beste techneuten,
Heb hier een computer met XP Home die O N T Z E T T E N D traag opstart en werkt en afsluit. En dan bedoel ik ook TRAAG. Wel zo'n 10 minuten. Legale versie.
-Géén virus
-Géén spyware
-CPU regelmatig 100% (=waardoor??)
-sfc/ scannow = geen resultaat
-Géén stof/hitte
-HDD control geeft geen problemen aan.
-Systeemherstel gaat niet: De computer kan niet worden hersteld naar .... (=controlepunt van systeem).
Waarom niet?
Iemand nog een suggestie voordat ik dat ding het raam uitgooi?