Geachte heer/mevrouw,
Sinds enige tijd is mijn internet snel graag.
Ik ben ooit begonnen bij het net instap surf en bellen.
Inmiddels is het kpn en is mijn dowload 77kb en upload 75kb een gsm heeft tegenwoordig al sneller internet.
Afgelopen maand heb ik problemen gehad met de modem, telefonisch contact gehad met kpn.
Helaas is mij er niet op gewezen dat de internet snelheid zeer onder de maat is.
Waarschijnlijk veroorzaakt dit de problemen die er zijn met zo nu en dan het uitvallen van internet sites.
Mijn abonnement is 29,95 in de maand voor de geleverde diensten is dit veelte veel.
Wat kan ik hier aan doen, of is overstappen de enigste mogelijkheid?
Ik heb geprobeerd via de site van kpn per mail contact op te nemen helaas is dit bijna niet mogelijk.
Om het klachten formulier te vinden moet je echt zoeken, waarschijnlijk zodat mensen bellen 10cent per minute.
Het gaat waarschijnlijk bij KPN niet om kwaliteit maar om kwantiteit.
Met vriendelijke groet,
Marie Drenth