Begin juli ben ik gebeld door Vodafone dat door een fout in de software van mijn Samsung E730 er iedere minuut (!) verbinding werd gemaakt met het internet. Dit scheen te maken te hebben met het ophalen van e-mail dus op hun advies heb ik alle accountgegevens verwijderd (niet dat ik ooit mail had binnengehaald, niet gelukt, maar ik heb wel een keer geprobeerd mijn account in te stellen). Tot mijn grote schrik werd vorige week meer dan € 4000,- van mijn rekening geschreven door Vodafone. Ik heb dit gelijk laten terugboeken en na vele telefoontjes kwam ik in contact met Technical Support van Vodafone. Wederom werd het probleem erkend, nu zouden zij hun best doen bij facturering om duidelijk te maken dat dit buiten mijn schuld om is gegaan. Vandaag ontving ik een sms van Vodafone of ik contact op wilde nemen en werd mij doodleuk verteld dat het bedrag niet gecrediteerd zou worden en als het niet binnen een week betaald zou worden, mijn abbonement zou worden stopgezet!!! Ik bel nauwelijks met mijn telefoon, sms wel regelmatig, maar heb nog nooit een hogere nota als mijn abbonementskosten gehad!
Mijn vraag is: wie is ook door Vodafone gebeld met dit verhaal of een dergelijk verhaal en hoe dit is opgelost??? Morgen wordt ik waarschijnlijk nogmaals gebeld door Technical Support en hoop ik dat zij het op kunnen lossen. Het is bij iedereen duidelijk maar door 'een afdeling' is besloten dat ik wel moet betalen. HELP!