Ik heb ongeveer 3 maanden geleden contact gehad met tomtec over een defect in mijn tablet. Deze kon niet meer opladen (dit is al de 2de tablet met hetzelfde probleem).
Zij hebben mij in een mail belooft de tablet te repareren en binnen 15 werkdagen retour te sturen. Mocht de reparatie niet binnen die tijd lukken dan zou ik een nieuwe krijgen. (tablet is nu 4 maanden oud).
Tablet opgestuurd naar tomtec. Na ruim 15 dagen per mail contact gezocht over de stand van zaken en haar op hun voorwaarden gewezen. Daarop een antwoord gehad dat zij contact op zou nemen met de desbetreffende afdeling en mij daarover terug zou berichten. Tot heden niet gebeurd. Ik wederom een mail gestuurd met wederom de vraag over de stand van zaken en dat ik mijn tablet zo spoedig mogelijk tegemoet zie. Maar tot heden nog steeds geen tablet gezien en geen antwoord op mijn vraag. Hoe kan ik dit probleem oplossen zij houden zich niet aan de afspraken. Tablet in November 2012 gekregen en in januari om moeten ruilen in de winkel omdat deze niet meer oplaadde en bij de nieuwe van winkel ook weer hetzelfde probleem