hallo,
werkend op mijn PC met windows XP in Outlook express, had ik plotseling geen reactie als ik op de knop drukte om een bericht te beantwoorden.
als ik op een ander bericht daarboven klikte werden alle berichten daartussenin geselecteerd.
Als ik hier links op klikte werden al deze berichten gemarkeerd met een vlag.
Als ik het goed heb begon het nadat ikde capslock uitschakelde. Ik bleef toch hoofdletters houden en cijfers waren niet mogelijk omdat het tekentje erboven werd getoond i.p.v. het cijfer. Opnieuw opstarten hielp niet en nu is het probleem plotseling weer weg.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Groet: Frank