Hallo, ik heb een laptop IBM thinkpad T22,daaar heb ik een nieuwe versie van xp opgezet maar nou heb ik het probleem ,als ik de toetsen J of M en nog een paar toetsen waar cijfers onderstaan bv.bij M staat 0 bij Lstaat 3 in tik krijg ik alleen de cijfers te zien en niet de letters,hoe kan ik dat verhelpen?