bij mijn contract vernieuwing had ik nog€295 aan beltegoed over. dat kon ik mee nemen naar men nieuwe abonnement. wat Tmobile niet vermeld heeft is dat ik nu men bundel opspaar en alles wat ik nu bel uit die €295 verbruik. alleen dat word gezien dus buiten men bundel bellen en ipv 9ct per minuut is dat nu dus 21ct p minuut! concreet mijn 2950min is dus nu nog maar 1475 waard. heb Tmobile meerder malen hiermee geconfronteerd dat dit mij niet is meedegedeeld maar het staat in hun voorwaarden en dus heb ik pech
zo ie zo als mijn contract verloopt volgend jaar ben ik bij Tmobile weg plus dat ik planner ben bij mijn bedrijf en ook de zakelijke telefoonleverancier mag bepalen. dat word geen Tmobile dus. kunt u mij misschien helpen met nog iets a u b?