Ik ben sinds vorig jaar klant bij Tiscali en heb een twee jaars contract genomen. In dat contract stond dat ze binnen 30 dagen het geld wat je gesort hebt voor de modem terug zouden betalen. Immers is het al twee maanden geleden dat ik het geld over hebt gemaakt een paar mails en telefoontjes verder en nog steeds geen terug storting. Weet iemand wat ik moet doen? Ik wordt er gek van die antwoorden ja, we nemen het in behandeling.