Dag meedenkers.Af en toe heb ik een tip en voeg ik toe op deze site.Nu zie ik dat mensen daar iets mee kunnen en belonen.Zie zelf daar niets van terug,vind ik jammer.Kan wel bij andere tips maar niet van mezelf.Staat onder de tip print,stuur tip door dan gouden tip ( )Die gouden staat erniet bij je eigen maar wel bij de anderen.Vind ik vreemd.Dus weer een punt om te verbeteren Groet mhofman